helloooh

en till seg dag värkar det bli som, idag/ikväll VILL ja se någon film hahah hade en sån jäkla lust att se någon film just innan jag höll på att somna, på tal om somna, hade jättesvårt att somna igår, låg och spelade ''Happy Jump'' typ hela natten, haha är helt beroende i det spelet! 
snart ska jag ut på en powerwaaalk! :D 
alltså saker jag är beroende av nu just så är nog Happy Jump och Powerwalkar! 
kände mig ganska social på 50 års kalas i förrgår, medans alla satt och skrattade och hade kul satt man själv ensam i samma bord och spelade Happy Jump X'D 
haha shit va random saker jag skriver...
 
 
ajaaaa nu ska jag fortsätta surfa runt och lyssna på musik en stund till förren jag far ut!
hejs ^^
 
this is me todaay ^^
and this is my love:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Nåmen Marike! Så vackert det blev ◠‿◠

Svar: Nåmen Josefin! Tack ska du ha ◠‿◠
Marike Sipponen

2013-07-01 @ 19:45:08
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0