helluu

Vaknade 15:00 idag...lyckat... med ett uppsvält höger öga, magknip, och värk i benen :0 haha vafan har jag hållit på med inatt riktigt?! 
Men magknipen har lite gott över men mitt öga däremot, det tar så jäkla sjukt och när jag kollar neråt så känner jag bara hur uppsvält det är under ögat :0 alltså daaafuq XD
Idag har jag lovat att klippa gräsmattan, haha gör typ aldrig det för i denhär familjen är det inte precis nån veckopeng eller nåt sånt som gäller så därför. MEN idag ska jag göra det iaf, som belöning och får jag kläder imorgon muhaha :D
Nu ska vi väl snart äta, och jag är inte aaallls hungrig när jag just åt ''morgonmål'' XD
Inatt drömde jag btw att mamma o hasse gifte sig och att jag gick på stan ensam och sökte en praoplats till Halpa Halli hahaha XD alltså vafan XD XD
 
men aaaaja, hejs ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0