Onsdag -> tidsinställda inlägg nr 1

Jämt om en timme borde vi åka iväg mot Åbo för att ta båten över till Stockholm.
Skulle behöva lägga till mera musik till telefonen, okej har redan gaaaanska så många låtar men, kommer nog hinna lyssna igenom alla förren vi är framme! xD
Kameran måste jag också ladda, och telefonen, får väl ta itu med det efter jag har skrivit alla inlägg färdigt!
Nuu tar jag och avslutar detta inlägg och börjar med nästa.
Haidå ^^
 
HAHAH kolla vilken gammal webcam bild jag hittade på denhär datorn! :D
Finns en maassa gamla bilder som fortfarande är kvar från när jag använde den xD
Saknar faktist lite att ha blå lugg nu när jag såg detta inlägg :/ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0