Onsdag -> tidsinställda inlägg nr 2

Andra tidsinställda inlägget för idag då, och har inte en blekaste aning vad jag det ska vara xD
Ganska så lyckat att börja ett inlägg då... smart ike... smart!
Får bli ett sånt inlägg när man bara skriver ner precis allt som flyger upp i ens tankar okej here we go!
 
 - jag är mätt 
- har tugg gummi i munnen som är i typ 1000 bitar xD
-funderar att detta inlägg kommer bli ganska random
-mamma springer från rum till rum hela tiden när hon håller på att packa.
-Igår klippte jag gräset igen, vilket ledde till jag har har typ träningsvärk i armarna XD
-längtar så in åt ******* att få gå in i RockZone!, vasa borde verkligen ha mera klädbutiker med lite mer Alternative stilar, för finns ju faktist gaaanska så många som har såna stilar som säkert gärna skulle upskatta det! bl.a jaaag :D
 
haha nä nu orkade jag inte hålla på att skriva sådär längre XD
heejdååå ^^
 
Rockzone <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0