rekord!

Jossa åkte just hem och nu är jag trött, men det är verkligen inte så konstit, för vi har sovit kanske 3 h idag på morgonen för vi satt uppe hela natten haha XD
Vi for och sovde kl 12 på morgonen och sovde i 2 timmar, sen åt vi morgonmål och sen somnade vi om i 1 timme för vi var så jäkla trötta, vilket jag är nu just! Gissa vem som kommer sova tidigt ikv? XD haha dethär var fan rekord för mig att vara utan sömn i ca 1 dygn xD
Och vet ni vad vi gjorde hela natten?!
Från kl  ca 05:00 satt vi och pratade/webbade/cammade (elr vafan man ska kalla det till), med en pojke på omegle och vi slutade prata kl 12 på morgonen hahahah X'D
Härligt liv vi har! XD 
 
Idag kollade vi också på ''dumma mig'' 1, vill se 2:an typ imorgon eller nån annan kväll xD
 
Nu kommer bilderna från igår!...
 
haha jaa en heel deel misslyckade '''hoppfoton'' blev det verkligen kan jag säga!! xD...
ids inte ens lägga ut alla misslyckade, ni skulle bli rädda XD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0