Warm Bodies

Kollade just på Warm Bodies och den rekomenderas så starkt för alla som tycker om sorilga zombie filmer men bra slut som inte är läskiga!
I slutet satt jag och typ störtbölade av glädje och lycka när det slutade precis som jag ville! :') 
 
Är så jäkla taggad till konstens natt för SUD ska spela där igen!!!! :DDD alltså ååååh, FAN VA JAG LÄNGTAR! 
har gått och blivit ett så jäkla stort fan av dem igen! Har typ bara lyssnat på dem igen och replayat alla deras låtar hela tiden xD 
nu just känns det som att livet leker igen! :D 
gud va jag älskar att ha den känslan att livet leker när man har gått och varit deppig nu på ett längre tag xD 
men nu efter resan har det bara varit roliga saker som har hänt och roliga saker som ska ännu hända! :D
 
härregud jag sitter och vrålar me i en massa SUD låtar nu just, speciellt i Indian och Miseria, satan va fiiina låtar alltså!
 
nu ska jag fortsätta lyssna på Sturm Und Drang, heejs ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0