framtida husdjur?

När jag flyttar hemmifrån vill jag ha ett husdjur, en hund går ju inte då man ska börja söka arbete å den hamnar att vara hemma ensam så mycket, en innekatt vill jag inte heller ha haha ni anar aldrig vilka två husdjur jag tänker skaffa mig...*trummvirvel*...
en iller och en ödla :D
Haha har kollar runt en massa fakta om illrar och jag blir bara mer o mer kär i dem, fick idén av en youtubare jag följer så hon har en sån och ja den är så otroligt söt! Dessutom så älskar dom att mysa och så är dom ganska lättskötta och lättlärda, ända negativa är att man får ha sandlådor nästan i varje hörn och  så har dom en speciell lukt, jag skulle vilja träffa en sån irl före jag flyttar hemmifrån haha :D 
Men guud så söta dom är! 
Och en  liten ödla vill jag ha... för dom är coola haha :D
 
 
haha alltså seriöst kolla deras sätt de springer på... hahah så jäkla gulligt!! :') 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0