jossa in tha house

jossa har varit o sovit över och vi har tältat, men nåjaa det gick ju bra... där halv 4 tiden på natten började det ösregna och man var helt genomsvettig, haha men det var ju inte så konstig, först hade man på sig sin onepice, sen   in i sovsäcken, och ännu sitt vanliga täcke på, onepice huvan på och sovsäckshuvan på men fyfan vad mysigt det var hahah :D idag sovde vi till 2 och åt morgonmål och cyklade iväg till stranden, tog min första dopp för iår, men kallt var det, tog säkert en halvtimme för mig att doppa mig helt XD 
nu ska snart jossa åka hem så hejs ^^
nu kommer en bildbomb!
 
haha det var menat att jag skulle göra peace tecknet, men hann inte XD
haha dat aaaaaasssss ;) ;) 

haha ja vi var iaf berädda på att regnat skulle komma XD
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0