ohgod

Vaknade för 1 h sedan, och sitter ännu i pyjamas och har inte gått ett skit gjort, klockan är lite över 3 och det känns som att den bara är 8 typ på morgonen xD 
Igår kväll när jag skulle sova, lade jag på tv och så kom det Hostel på tv, och jag har så jäkla länge velat se den skräckfilmen men har aldrig orkat, men jag hann bara se slutet av den men fyfan vad äckligt det var, ingen bra idé att kolla på en skräckfilm ensam mitt i natten kan jag säga! 
Tror jag ska se filmen från början idag! 
Och så har jag en såhäääääääääär lång ToDo lista som jag verkligen måste göra idag, alltså jeeesss imrn åker man till Särkänniemi :'D 
jaaaajaaaa hejdå ^^ 
 
jag är ju bara bäst på att göra miner på foton! ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0