these walls where made by my hands

shiiit va det åskade igår :O hade jätte svårt att somna p.g.a det! haha fast till sist orkade jag inte bry mig längre xD 
Har redan hört smått buller idag så ikväll kommer det väl att fortsätta -____-  bitch plz härlig start på sommarlovet!!
Det känns som att dethär sommarlovet kommer bli det bästa på länge! Har så mycket jag ska göra detta sommarlov, Allt från tälta till resa till måla mina kusiners hus, fara till jossas villa, shoppa, fara till Särkänniemi, träffa pappa, mamma fyller 50, och på hösten så far vi nånstans till södern för mommo har vunnit en resa för 4 personer till ett valfritt land så då far jag,mommo,mamma o moffa haha xD Ser frammemot det! XD
sovde btw till ca 2 idag x'D heh... 
nöjj nu ska jag ut, hejs!
 
hahah vi hade en jättestor goda hos oss igår, fy vad jag hade svårt att ta detta foto när jag var tvungen att laga kameran så nära XD usch :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0