tjeena ;)

kom just hem från stan med mamma för hon skulle ha nåt handlat och jag passade på att fara till Carlings och köpa två najs tröjor för det behövde jag verkligen!
Om lite mindre än en månad så far våran familj till Sverige för mamma fyller 50 och hon vill inte fira det så vi smiter iväg dit hahah xD Så då tänker jag passa på att fara till alla butiker som inte finns i Finland bl.a till RockZone som jag skrev tidigare i ett inlägg tror jag xD
Och imorgon far jag till nanna och tältar o simmar å allt vad vi hittar på x'D 
Har lust att gå ut och gå elr sola elr nåt sånt nu men jag tror jag ska läsa lite bloggar först och sånt, aja hejs :)
 
lägg märke till hur brun jag har blivit haha trivs inte att vara brun kan jag säga haha xD eller kroppen går men ansiktet... nej... XD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0