bullshit!

allltså ja, som ni säkert vet (och ni som inte vet) så har ju Dead by April bytt ut Sveriges snyggaste och bästa growlare mot någon helt annan pga Jimmies ''problem'' (vilket jag heller inte fattar) Hela jag är ett stort frågetecken, WHYY?! 
det känns verkligen i hjärtat att veta att ens favoritband inte är detsamma igen! kommer att ta en låååååååång tid för mig att acceptera nya medlemmen. Men INGEN och då menar jag verkligen INGEN kan ersätta Jimmies plats i bandet! Det bara är så!
Och Jimmie var ju ändå med och grundade bandet, så om det är någon som förtjänar att åka ut från bandet så är det defenitivt INTE han!
Dead by April är ingenting utan honom! 
Spelar ingen roll hur bra den nya medlemmen är, vilken bakgrund han har, hur känd han är, men han kommer inte kunna ersätta Jimmie i mina ögon! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0