knääs

min dator har varit ganska fucked up ikväll, ibland har jag internet och ibland inte, meeen nu fick jag tillbaks det iaf, hoppas det håller då resten av kvällen också!
haha känner mig rikti stolt var ut på 1 h promenad, även fast jag tappade bort mig i skogen lite men jag hittade ju hem ^^
när jag kom hem och såg på himlen, var det riktigt som att den ville göra mig glad, för den visade ALLA mina favorit färger!
ljusblå,ljusrosa,mörkrosa,aprikos,ljuslila etc xD jajaaa intressant, I know!
nuu ska jag ta det lungt resten av kvällen, funderar på att byta bakgrund här på bloggen, men vet inte till vilken! så vi får se ^^
 
ganska fint och skönt att promenera med musik i öronen i skogen helt ensam! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0