nåjaa

nu fick jag äntligen headern på plats, haha ni anar inte va jag kämpade med att få rätt storlek och få så jag är någorlunda nöjd!
kom just hem från ''kalas'' för mommo fyller 72 imorgon, så hon hade kalaset nu idag ^^ 
passade på samma gång att interjuva min moster för jag ska skriva om Mjölk Fri mat på huslig ekonomi, och så frågade jag mommo om hon behöver städhjälpt elr nåt sånt så jag får ihopt tjänat lite pengar, för håller på att spara till en ny telefon :)
nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Tror jag ska gå ut och gå nu en stund också, en liten powerwalk haha xD näämen hejdå ^^
 
sometimes u have to be a little crazy to survive, säger vi xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Nåmen va e vort bra ^^ You've learn from the best ;)

Svar: nåå taack :D haha yeeah xD
Marike Sipponen

2013-03-17 @ 18:45:34
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0