städning, check!

nu är städningshjälpen slut för denhär gången, och nu har jag nästan allt sparat, kanske 20 euro  som fattas ännu, men det behövde jag inte spara till sa mamma ^^ 
 
usch va mätt jag är nu, mommo o moffa är här nu just o vi drack just kaffe, vilket inte var så bra för jag är så mätt så jag skulle kunna spy XD
alltså ja fattar inte, idag igen var jag tvungen att ta en värktablett för jag fick huvudvärk när jag gjorde ryggövningarna :O är det normalt att börja må illa och bli helt yr å få huvuvärk bara pga ryggövnigar :O
på tisdag ska jag fara till skolhäslovåraden, för jag skulle vilja börja fara till fysion igen för lite mera tips och övningar osv, för det sa hon också att det skulle va bra att jag börjar fara.
annars så är humöret på topp, fan va det var skönt att sova länge idag, sovde ända till 12 xD men jag var uppe till nästan 3 igår, för jag fastnade framför tvn igår framför en film, minns inte va den hette men läskig var den ^^
men jag tog en liten utmaning xD
 
cp face xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0