tröööött >_<

Kom hem för några timmar sedan, haha lite random när jag var vid Ostajan Onni lr vafan detdär stället brevid grillen heter så mittiallt såg jag jossa där, så ropa jag ut över hela butiken JOSSSSSAAA!!! hahah som som jag aldrig hade sett henne förut, men jag så förvånad xD
Min hjärna behöver verkligen mer än allt annat påsklov, men det skulle gäääääärna få vara några dagar längre! men jajja, bättre än ingneting om man säger så! För imorse när jag skulle sminka mig, och hade just stigit upp tog jag fram tandborsten och tänkte börja borsta tänderna förren jag ens hade ätit något xD asså jå, ibland får man ju nog fundera vafan man håller på med XD XD
Men det var förjävligt att stiga upp imorse, man hade bara lust att skita i skolan och somna om ^^
btw så skrev vi ju rella prov idag, och jag vet inte om det gick bra eller dåligt, första och andra sidan gick bra, men två sista sidorna har jag sääkert failat på, som vanligt xD
ååh jag vill börja tjäna ihop lite peeengar nu! Men på torsdag ska jag jobba ihop lite pengar efter skolan hos mommo, och maybe hos min moster vi får se ^^
för det saknas ännu typ 40 euro så ^^ ja, om ni undrar vad jag sparar till så är det en ny telefon, ni anar inte hur mycket jag börjar dampa på den jag har nu, mittiallt kan den startas om, alltså stänga av sig själv och sedan lägga på igen :O
 
 
 
så till en annan sak, idag har jag funderat heeeela dagen, okej nästan hela på olika hårfäger, för jag har blivit beroende av RÖTT hår igen! seriöst, tycker det är så jäkla snyggt! 
så om jag skulle färga det rött, så vill jag spara några slingor svarta, det skulle va naajs! 
men rött framförallt, men nu var det en sak kvar, vet inte om jag passar i rött hår haha xD
men kanske till sommaren, eller våren typ funderar jag, för till Gymnasiet så vill jag göra nån liten ändring med mitt hår ^^ har hafft svart hår nu så länge ^^ men ändå så trivs jag så bra i mitt svarta hår, men men xD
 
 
google bild, men ändå rött och svar hår! ME LIKE A LOT! 
precis sådär som hon på bilden har så funderar jag på, att spara lite av luggen svart och resten rött xD
så snyggt!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0