dag 12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig

okej det är omöjligt att skriva ner 15 saker som absolut ingen visste, för alla mina närmaste vänner vet redan allt om mig :') men jag kan ju försöka iaf ^^
 
 
1: är en ganska känslosam person, och med det så menar jag att jag har lätt för att gråta, skratta osv
2: har haft problem med övreryggen så länge jag kan minnas, den börjar värka om jag har gått länge eller sprungit 
3: nu just har jag 2 katter och 3 kaniner + 4 kaninungar :')
4: min familj och jag har ganska svårt att komma överens så det slutar oftast med en massa bråk
5: ''när jag blir stor'' vill jag hjälpa andra som har det svårt eller helt enkelt hjälpa dem med andra saker dom inte klarar av själva.
6: älskar alla färger, men nu just är mina favorit färger typ pastell färger, ljuslila,ljusrosa,ljusblå står mig närmast
7: har slutat ta åt mig skit från andra, har märkt att det är bara onödigt att börja grubbla på vad andra tycker och tänker om mig, det är ju deras problem inte mitt ^^ 
8: musik för mig betyder så otroligt mycket! 
9: gillar fortfarande att kolla på animerade filmer :D
10: har under som senaste veckorna fått en ny vän, som redan betyder otroligt mycket för mig! Om du läser detta så tror jag du vet precis vem du är :D 
11: ÄLSKAR djur!
12: har jäklit lätt för att gråta i filmer om det händer något sorligt Dx
13: en av mina största drömmar är att få se någon av mina favoritband LIVE, t.e.x bring me the horizon, sleeping with sirens, yashin, eller HIM! 
14: ända spelet jag spelar som jag faktist har blivit beroende av så är Sims 3 
15: hatar att städa, kanske en av orsakerna till varför mitt rum ser ut som det gör nu just XD XD
 
I look like a ghost :O men det är nog bara ljuset från fönstret XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0