Filmkväll

jag ska ha en filmkväll ikväll, har bestämt mig för att kolla på en maaassa filmer :D 
allt från komedi, till animerade, till romatik filmer x'D (nejdå inte alls forveralone) XD
har redan kollat en animerad film, Skönheten och Odjuret var det :') och shit vilka barndomsminnen! Men den var lika bra som förr! 
vill se någon skräckfilm, men vågar inte se nån sån ensam D: 
 
nu vill jag kolla på någon icke animerad film, så nu vet ni vad jag håller på med ikväll, och nu äntligen helg!
Och denhär dagen har varit sådär allmänt flummig! haha och humöret har varit på topp!
 
skönheten och odjuret i slutet,
neejdå, inte alls forveralone somsagt! ... >_<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0