fredag!

Äntligen! Är så otroligt trött när jag kom hem och är det fortfarande, vi skrev engelska prov idag vilket gick väl nog helt okej, löptest sista timmen och hade hade blivit sämre med en sekund xD 
På gympa, så skulle jag ju förståss visa hur STARK jag är och lyfta 22,5 kg, hmm jo det gick ju bra lyfte upp den jätte hastigt, kastade nästan ner den igen och sträckte nedre ryggen/höftet typ så det tar sjukt fortfarande.
Har fortfarande röda stora uppsvälda fläckar där bakom knät, vettefan vad det beror på.
Ja jag är verkligen en misslyckad person kan ju knappt gå utanför dörren utan att skada mig känns det som.
 
nu just är jag jätte trött, funderar på att sova en stund eller så nördar jag lite sims 3 eller kollar någon film, ikväll tänker jag bara ta det lungt pga höftet :/
 
 
naws 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0