Halojjsan barn

Idag var vi på Westenegry 3 första timmarna, hmm helt okej! Men usch vad det luktade där och varmt var det också i vissa rum! xD 
Imorgon har vi matteprov, vet ej om det kommer gå bra elr dåligt för jag har seriöst knappt orkat läsa :O Men jag satt och kollade på en massa utube klipp om Polynom så jag började fatta liiiite mera iaf ^^ 
Det som var så fiiint och varmt väder idag, nåja nu regnar det ju, just typiskt när jag hade tänkt vara ute idag!
 
Alltså shit, 3 veckor kvar som man går i Korsholms Högstadium! :O Känns helt overkligt att börja Gymnasiet efter det, känner mig alldeles för liten ännnu att börja där hahah XD :D
nee nu ska jag fortsätta snaacka på skype, hejs ^^
Bild från idag när vi var på WestEnergy OBS : Jossas bild!
 
 
haha såååå fina kläder man fick som man skulle ha på sig där då... XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0