I'm the one who has to face me

denhär dagen har gått ovanligt fort och så har den varit ganska rolig x) sista någorlunda ''normala'' dagen var ju idag också när det är temadag imorgon, då ska vi spela brännboll och se på film hela dagen ... kul.. xD, och sista onsdagen också i högis var det ju idag också >_< 
när jag kom hem så hoppade jag i duschen, bytte kläder och fixade mig och for ut och to några nya profilbilder för tyckte det började bli dags x) 
fattar inte hur alltid våran familj lyckas göra samma mat som vi får i skolan, vi fick ju köttbullar i skolan, nåjaa tror ni inte att mamma hade lagat det här hem också xD hahah ^^
men nu ska jag lyssna på musik lite, hääidå ^^
 
denhär bilden fick också bli min nya fb bild ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0