klant?

alltså, jag är nog den mest misslyckadest klanten nånsin! haha min kropp består av ärr och blåmärken, och jag snubblar på saker, snubblar på mina egna fötter, stiger på vassa saker, spiller ut vätskor, tappar allting jag håller i osv osv xD såhär har det varit sen dagen jag föddest kan jag säga! första olyckan var ju redan när jag var ca 3 år då jag bröt  något ben vid armbågen och blev opererad 2 gånger för det XD
i maten idag här hemma, gissa vad jag gjorde?! spillde ut mjölken såklart, och gissa vad jag gjorde just?!?
slog huvudet i sängkanten och känner hur en bula håller på att växa upp, fick t.o.m lite huvudvärk XD
alltså hur fan lyckas jag?!
 
idag har det varit en ganska chill dag, ytterst få ''vanliga'' timmar, på båda mattetimmarna var vi ute :D 
på studiehandledning idag började vi prata om gymnasium och sånt, och jag insåg... jag är inte alls färdig för att lämna högstadiet! inte alls!! D: 
haha men nåja, man får ju hoppas på det bästa i framtiden I guess? 
 
imorgon kommer nanna hit och sover över :DDDD
har lite smått bildbrist så tänker dela med mig utav en av mina favvolåtar nu just,
låten finns ju i ''vanlig'' version och i akustisk version, men jag lyssnar mest på den akustiska för den är så otroligt fin!
nu känner jag att jag måste avsluta detta inlägg för det börjar bli lite långt... men hejs ^^ 
 
''When it's said and done, you're the only one''


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

haalllåååå ande hör ja o på mkt xD

Svar: nå heeej jaha XD
Marike Sipponen

2013-05-23 @ 18:26:10
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0