Morsag

Mordag idag då och vi har varit till hasses föräldrar i solf för mommo o moffa e på resa nu just vid Rhodos om jag minns rätt ^^ Usch va mätt jag är nu just! 
Mår typ illa så fort jag tänker på gräddtårtor och ja, tårtor överlag >_< 
Inga läxor till imorgon men man får väl börja läsa på matte provet som är på Onsdag, usss orkar inte med mera prov! 
Hela gårdagen så hade jag så jätte sjukmage, på kvällen var det som värst fick typ kramper i hela magen o fick svårt att andas :O Inatt sådär kl 4-5 så vaknade jag av att jag fick en såndär kramp, så jag blev tvungen att ställa mig upp och gå en stund så att den skulle fara om :O Dessutom så var jag illamående hela dagen igår :O 
 
Haha nä nu ska jag sluta klaga, har inte sjuk mage nåmer, hade lite imorse men det gick om när jag tog en värktablett, får ju hoppas att det inte kommer igen ikväll! 
 
Nu blir det musik lyssnas för mig, baaii ^^
charmig bild, jao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0