sjuk eller pollen?

jag har ju en ganska jobbig pollenallergi som alltid bruka dyka upp när våren börjar nära sig, idag har jag hostat varit ovanligt snuvig precis hela dagen, och nu ikväll fick jag sjuk hals :O 
alltså usch om det är pollen som börjar spöka i knutarna för det är verkligen så otrolig jobbigt, man måste ju typ vara inne 24/7 för så fort man går ut börjar helvetet känns det som xD 
men det var ju ändå ganska länge sen jag var riktigt ordentligt förkyld känns det som så är inte förvånad om jag håller på att bli det, men aja får ju hoppas det blir bättre! 
jag som tänkte jag skulle vara ut i solen och en massa sånt, nåjaa det gick ju enligt planera precis, sovde till halv 2, åt morgonmål kl 2, och sen har jag ätit godis typ resten av dagen, gjorde också en chubby bunny challange men jag höll på att spy, så här med efter så kommer jag att ogilla marsmellows XD 
 
höftet har också värkt så otroligt idag, speciellt på natten, då var det som värst.
dethär blir nog bara en helg där jag tar det lungt och vilar ut mig ordentligt och försöker bli bättre.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0