youtubers som jag gillar

tänkte göra ett inlägg om 3 kända engelska youtubers som jag gillar och följer på utube :)
ordningsföljden har ingen betydelse, räkar bara upp dem sådär randomt ^^ 
okej här är dom:
1: Blake Bliss, han följer jag på youtube för han gör så otroligt bra självförtroende videor och pepp videor! I vissa videor sitter jag seriöst o gråter till för han säger såna saker i videorna som rör en så otroligt,han säger saker som verkligen betyder mycket! Så har han varit med om ganska mycket i sitt liv, många av hans bästa kompisar har tagit självmord :'( men han ger otroligt bra pepp till människor för han visar att han bryr sig i andra! en sån som han skulle man verkligen behöva i sitt liv ibland! :) och dessutom så är han musiker, både spelar, sjunger och skriver egna låtar :D och otroligt duktig är han! 
 
2: Alex Bertie, Han vet jag inte riktigt hur jag började följa, det bara blev så, ju mer jag kollade på hans videor så destumer så började jag gilla honom I guess? Men han är iaf en ''Trans Youtuber'' och är ihop med en annan person som är transsexuell. Han är bara 16 år så han har ju inte gjort en massa operationer ännu så han har det ganska så svårt nu just i denna ålder. I en video så sitter jag o gråter till varje gång jag ser den för han berättar hur jäkla svårt och jobbigt det är att vara en transperson i såhär ung ålder, vilket man förstår! 
 
3: GloZell: haha kunde ju inte hålla mig för att inte välja hon x'')  Hon är seriöst bara för bäst!! :D xD
hahah fyfan va jag älskar henne XD XD 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0