20 DAY MUSIC CHALLENGE

Day 12 - What’s your favorite music video and why?
 
När jag såg frågan igår som jag skulle svara på idag skrek jag NEEEEJ i mitt huvud, för såhär är saken,
jag kan inte välja endast EN musikvideo av ETT band som är min favorit när jag lyssnar på typ 100 olika band och alla har så awesome musikvideor på sitt sätt, hatar verkligen frågor som  ''vilken är din favorit låt'' typ...
det kan finnas band jag lyssnar extra mycket på denna vecka som räknas till mina favoband, nästa vecka kan jag lyssna på heelt andra band som då är mina nya favoriter, äh hoppas ni förstår vad jag menar! 
men ska göra mitt bästa av situationen (härregud låter som värsta ambulansförare) och försöka välja EN favorit musikvideo, somsagt finns 100 olika som betyder mycket för mig, meen meen...
måste väl välja en av dom 100 som jag tycker om då XD
 
varför? Joo för att meningen med denna musikvideo är så fiiiin!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0