20 DAY MUSIC CHALLENGE

Day 18 - If you could make your own band, who would be in it, and what would they play?
 
Alla band som redan finns ska stanna som de är, däremot finns det en massa bandmedlemmar från olika band som skulle va awesome om dom gjorde en eller flera låtar tillsammans ^^
T.ex Kellin Quinn och Oliver Sykes (två personer jag mest skulle önska gjorde en låt) eller Austin Carlile och Kellin Quinn eller Harry Radford och Andy Biersack, eller Jacoby Shaddix och David Stephens,
 eller Vic Fuentes och Kellin Quinn, (även fast de redan gjort en låt) men ändå, skulle va awesome med en till! :D
okej orkar inte rabbla upp mera personer, för det finns ännu en heeel deel jag skulle önska kan jag säga! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0