20 DAY MUSIC CHALLENGE

Day 5 - What song(s) have the most meaning to you and why?
 
 
I en lite ''mörkare'' period i mitt liv lyssnade jag på denhär låten jämt och den fick mig att må bättre! 
Började störtböla första gången jag hörde denna låt från fleeera år tillbaka, kände igen mig så i den och jag blev helt förälskad i Oli's röst och att man faktiskt hör att han menade det han sjöng! Var typ helst besatt i den!
''Stand up and make yourself count, Stand up and stop yourself from falling''
Meningen med musikvideon och texten... så underbart fin! En av de första Yashin låtarna dessutom som jag blev fasnade för!
När jag såg filmen för första gången grät jag mer än vad jag grät till Titanic!!
Filmen berörde mig så otroligt mycket! Grät så jag knappt kunde andas i slutet! Rekomenderas så jäkla stort ifall ni vill ha en gråtfilm xD
(med dessutom typ världens snyggaste huvudperson) ;) 
Och låten känner man sig så otroligt igen sig i! 
Satt och spelade denhär låten, sjöng, var helt beroende av den förra året! (tror jag :0) om inte förrförra, äh minns inte xD
Typ varje ord stämde så på pricken iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0