FU negativa tankar!

Har så jäkla mycket tankar/funderingar som snurrar runt i huvudet så jag håller på att explodera. Det är så mycket jag skulle vilja ha sagt till vissa personer men kan inte. Igår höll jag på och skriva blogginlägg, tog om inlägget flera gånger för funderade om det var för personligt att skriva ut på bloggen eller ej, så jag valde att låta bli.
(för er som är nyfikna och vill veta så handlade det mest om familjen, och även en sak jag fick höra igår, och om vissa idioter)
Igår var vi på teater från skolan, den var hyfsat bra.
Idag har det varit ''dagsverk'' så man har varit hemma eller hos någon som betjänat pengar.
Var hos min käre mommo, alltså hon vet verkligen hur man gör någon på bra humör. 
Jaa, man far dit med tom mage, och typ rullar tillbaka av all mat man fick där xD
Bötte gardiner, torkade en massa damm, dammsugade och städade ett rum där. Mer än så hann jag inte göra.
Yess fredaag! 
nu ska jag kolla på film, hejs x) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 @ 03:54:40
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0