hemma från stan

Kom hem för en stund sedan, väskan jag hade kollta in på nätet finns tydligen bara i ''större'' butiker av den butiken jag var till '_' meeeen... jag hittade en annan lika snygg, piffade till den lite men det bästa av allt, den är så otroligt sköööön att ha på ryggen! Kommer typ gå omkring med den på ryggen 24/7 nu elr nåt xD
Hittade även otroligt fina nitar på H&M så passade på att köpa så jag kan lägga på kläder/skor när jag får lust, lade t.o.m 3 st på min penal hehe ^^
Tänkte lägga till på väskan men tyget var för tjockt :c 
Designade om min mössa lite så nu är den både snygg och skön hehe :D
 
Men shiitt va de blåser! Härregud seriöst jag höll på att flyga bort med vinden flera gånger vid stan! :0
 
 
mössaaan ^-^ 
ser ut som att nitarna sitter snett, det är bara vinkeln! haha såg till att dom hamnade rätt :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0