känslofull dag!

Denhär dagen har varit så himla konstig!
Vaknade upp med uppsvällda ögon pga av att man grät sig själv till söms, drömde nåt jätte äckligt också inatt som fick mig att gråta i sömnen p.g.a att jag i drömmen var så otroligt arg på alla och ingen förstod mig... :'0
När jag vakade upp var jag dock på rätt så ok humör, vid maten skrattade våran familj ovanligt mycket vilket är väldigt ovanligt, vi brukar annars bråka 24/7. Men det kändes så skönt att få ett bevis att vi kan fortfarande ha kul efter alla tårar och bråk vi har haft tillsammans de senaste veckorna.
Kollade runt på en massa utube videor, skrattade åt nästan vad som hellst och det kändes typ som att livet lekte ellr nåt.
När jag kollade film och mamma kom in med tvätt..,och då blev jag jätte arg på henne och bara skrek, vilket jag inte ens fattar varför, fick ångest över det och har det fortfarande.
Nu just vet jag inte riktigt hur jag mår, varken ledsen eller glad, en blandning typ.
Usch sorry om ni bara får läsa om hur konstigt jag mår, men känner att det är lättare att skriva ut här på bloggen hur jag mår istället för att säga det f2f till t.ex mina kompisar för jag vet att ni läser min blogg så ^-^
 
 
dessa underbara varelsen är dom ända man kan berätta allt till och vet att dom inte lämnar en när man behöver dom, så e de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0