måndaag fml '_'

uuusschh Måndag igen imorgon :'c fml orkar inteee, och inget speciellt (va jag vet av) händer denna vecka, förrän på torsdag för då ska man på kvällen och se från skolan på en finsk bio xD 
men va jag har hört så låter den braa iaf nåja ^^
kom på igår att det var jättejätte längesen jag hade upp håret i en slarvig knut med en bandana, så jag fixade till det och måste säga, shit va skönt att ha upp håret!
Imorgon får man börja läsa på BiGe prov, alltså största nackdelen med att gå på gymnasiet är nog alla jäkla prov man har hela tiden *__*
ajaa nu ska jag lyssna på musik en stund till, kommer ändå inte att kunna sova för att det har varit helg, kan aldrig somna tidigt då xD
 
(ja ni kan ju ignorera att mitt halsband är helt upp åt fucked up) XD 

Kommentarer
Postat av: Frida ♦

Haha hade du inte nämnt det hade jag trott att det var meningen att halsbandet såg ut så! ^V^

Svar: haha jaa det brukar oftast vara så, om man inte nämner en viss sak märker ingen annan det heller, kanske bara lika bra att vara tyst xD
Marike Sipponen

2013-11-28 @ 18:35:04
URL: http://friziness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0