provläsning, storm, drömmar

Vaknade kl 1 idag hehe, är jag ända som älskar att sova när man hör hur det stormar utanför och så ligger man själv under täcket och har det hur varmt och mysigt som hellst?! xD 
Drömde nog de mest konstigaste drömmarna inatt, först var jag hemma och jag målade min hud blå med vattenfärg, nästa dag så jag vaknade i drömmen så hade min hud blivit blå för alltid, värsta avatar XD 
waattt XD
Imorgon åker jag med mamma till stan på en fortsättnings jakt på en ryggsäck (var i fredags också men hittade ingen) , vet precis vilken jag ska ha och var den finns hehe, har kollat in den ett tag nu, såg igår att de hade fått mer färger av den man bara YESS!! :D
 
Var just ute på en promenad, nu ska jag fortsätta läsa på prov...har två prov imorgon '_'
Önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0