random frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover? nej
2. Vem såg dig senast naken? ingen hoppas jag :0
3. Hur såg du ut på högstadiet? bytte stil typ i 8ttan så jaa...
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? hur skulle jag kunna veta det? finare hoppas man ju iaf xD
5. Hur var du på dagis? den tysta/blyga typ
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? som vilken annan person som hellst säkert 
7. Har du celluliter? var tvungen att googla på det för att veta vad det är, XD och enligt google så har alla kvinnor sånt när dom kommer i puberteten, så jaa I guess dat :00
8. Biter du på naglarna? aldrig gjort
9. Har du något handikapp? nä inte vad jag vet, skulle dock inte bli förvånad om jag hade hahaha XD
10. Är du rädd för att få hängbröst? ja lite faktiskt, vem vill lixom ha det?! :0 
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? en man i mitt perspektiv
12. Svär du? finns det ungdomar som inte gör det? XD
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? beror på hur jag fåt kontakt med dom, ringer dom bara på dörren så säger jag bara nej tack and dat's it.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? 110% straight!
15. Tror du på utomjordingar? det skulle vara väldigt konstigt att människor och djur är dom ända varelserna vid liv, jamenar denna värld är ju stor så det måste ju finnas nånstans där ute.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? tacos
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? något med oliver, kräftor eller världens grönsaks soppa :0 eller ja okej, soppor överlag, har tröttnat på det typ XD
18. Har du blivit arresterad? nej hoppas inte heller på att bli det
19. Ljuger du? inte för dom jag vet litar på mig
20. Har du kysst en polis? haha nej.
21. Är du rädd för Securitasvakter? to be honest, lite faktiskt xD
22. Har du någonting att dölja? Måånga saker.
23. Vad har du på din nyckelknippa? well nycklar I guess, har ju inte lixom bananer och hänga precis XD
24. Är du/har du varit gift? a waaay too ung för det ännu!
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Beror på om något har hänt eller hur viktigt det är.
26. Kan du laga cyklar? wtf nej XD
27. Kan du fixa med bilar? katastrof.
28. Brukar du köra om? inget körkort ännu hah.
29. Kan du baka bröd? Ja
30. Vet du hur man frostar av en frys? hah en nyfödd bebis skulle kunna räkna ut det XD
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? ingen aning faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Nanna

hahaha men ja had bara he i huvu o ja skrev dit e innan ja sökt efter an på youtube xD

Svar: hahaahaha ajja XD
Marike Sipponen

2013-11-04 @ 17:31:26
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0