chill dayy

Min dag idag, håltimme till 10:30, en timme fysik, film, film, film resten av dagen.
efter skolan chillade vi bara runt och var till grillen och åt, sen skulle vi söka nånstans att växla pengar som blev världens problem att hitta nån butik/grill där man kunde för vid varje ställe så hade de inte 50 centar... x_x
tills vi till sist gick till en ny grill där de hade! 
Men dagen började kanske inte så bra...
Jag och min otur skulle spilla varm choklad på mina byxor... så fick gå omkring med ljusbruna fläckar på dem...
whyyyy always meee?! XD
Manga kursen idag var ganska intressant, men shit jag kan verkligen inte rita ögon! :0 det går inte hur jag än försöker, nåja övning ger färdighet... eller?
 
haha trött? XD
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0