helgen

På fredag kom jossa hit och sovde över, därför har bloggningen inte precis kommit i första hand x)
Har inte orkat laga in bilderna från min telefon som vi tog, gör det imorgon ist!
Vi har allt från spelat sims, varit ute å gott ca 22:00 på kvällen, skrattat en hel del och kollat på filmen '' A cindirella story'' (tror jag den hette) och lagat en riktigt rejäl frukost åt oss!
På helgerna är det som ända gången som jag äter morgonmål nu för tiden kom jag just på heh xD
Det ända jag får i mig på morgarna så är ett glas ''vitamindricka'' det är ett piller man lägger i vatten som löser upp sig och blir typ som värsta jaffa elr nåt + en massa andra vitamin tabletter xD
Okej väldigt intressant att veta... nu är kl 23:44 och jag är hur pigg som hellst, är alltid det på söndags kvällar bara för att har varit helg, så nu ska jag kolla på lite Hannah Montana avsnitt (bästa serien evar) xD
 
Ni får en tillfällig webcam bild av mig å jossa som vi tog XD
 
och jag är alltid lika seriöst på webcam bilder typical me x) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0