katter <3

Måste nog säga såhär...ens bästa vän då man är sjuk och är ensam hemma är helt klart om man har ett husdjur man kan gosa med!
Igår på kvällen låg jag och vilade i mitt rum (halvsovde) ,
mittiallt såg jag då dörren öppnades och in kom katten, och kände sedan tassar som gick på min sida, jag vände mig på rygg och då kom min katt och lade sig ca 30 ca från mitt ansikte,vi låg och kollade på varandra i säkert 15 min, sedan somnade vi båda två i en timme, när jag vaknade upp såg jag bara ett par kattögon som glodde på mig i mörkret xD
Haha seriöst, kunde inget annat än att le, det var precis som om hon låg där 30 cm bort från mitt ansikte och väntade på att jag skulle vakna upp, som om hon visste att jag var sjuk och behövde vila och ville göra mig sällskap!
Katter är nog de mest obeskrivliga underbaraste varelser  som finns på denna jord! (förutom snygga boys hähäh)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0