Min åsikt om att ''supa''

Jag är en av dom få ungdomar som kan ha hur roligt som hellst utan att behöva ta alkoholen till hjälp. 
Ja vet alla är vi olika, och har olika åsikter om detta ämne.
Men seriöst vad är själva meningen med att supa? Spy upp allt dagen, må dåligt och sen inte minnas nånting och ha gjort en massa saker man kanske ångrar?
Finns verkligen så många andra sätt att ha roligt på.
Säg vad ni vill...men jag tycker verkligen det är så otroligt onödigt att supa sig helt full.
Jag har aldrig varit, kommer säkert aldrig att bli den ungdomen som dricker alkohol.
Folk som har emot det kan dra sig själv i röven.
Somsagt detta var bara min åsikt och jag vet att det finns många som inte alls håller med blablabla...
 

haha usch, ser verkligen ut som ett lik utan smink XD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0