Min Piercing

Äntligen ögonbryns piercing!
För mig kostade det bara 30 euro! 
Det gjorde inte alls ont! Vilket jag blev förvånad över, hade typ förberett mig på att det skulle göra jätte ont, det som gjorde mest ont var kanske när de ''klämde'' mitt ögonbryn på det stället nålen skulle skjutas igenom men det blev man van vid, sen när själva nålen for igenom gick det så snabbt så det hann inte ta ens sjukt, nu efteråt är det bara lite sjuk, men seriöst vad det blödde!
Blodet rann som rinnande vatten elr nåt, såg ut som om jag grät blodtårar XD
Det blödde i säkert 10-15 min! :0
Men sen när det väl slutade så var det hur bra som hellst, det var menat att vi skulle käka pizza efteråt men det bestämde vi för oss att hoppa över, själva hålet var ju jätte blått och kladdigt av bläcket de markerade ut så det såg ut som om jag hade fått mig på käften xDD 
Gick i duschen nu när jag kom hem och det ser hur bra ut som hellst, varken blod eller bläck kvar, okej jättelite bläck synns men det går bort! 
 Hur ont det gjorde från skala 1-10 blir en stark 4:a! x)
Det tar heelt klart mycket sjukare att göra hål i öronen än ögonbryns piercing enligt mig!
BTW!!!!
Vi for och handlade fram&tibax till c-market, och gissa vem jag såg?!
JO gitarristen i Sturm Und Drang, haha min reaktion var priceless, jag stog och mumlade för mig själv ''SHIT, SHIT SHIT SHIT samtidigt som jag gick runt i en cirkel'' (?) Don't even ask whyyy XD
 Sen när mamma kom så ropade jag ut vem det var jag hade sett! XD
bjuder på två, dock väldigt dåliga bilder jag just tog, nyduschad, utan smink, natural hair osv x)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

haha snyggt xD

Svar: thaank u XD
Marike Sipponen

2013-10-16 @ 19:42:57
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0