oopise

På gymnastiken idag hade vi ''Kung Fu'' det var svårt men annars ganska kul xD
Sedan hade vi en lektion i typ 15 min, och efter det for vi och hörde på någon Dansk föreläsning vid kulturhuset, 
HAHA i slutet av föreläsningen när han besvarade lite frågor som vårat gymnasium ställde började jag typ små skratta och mittiallt fick jag en ''engångshicka'' och det var inte en liten, utan det lät faktiskt högt X'D
 oooopise XD 
 
Imorgon torsdag och man får äntligen se nanna nu när hon har kommit hem från resan... Äntligen! :D
NU ska jag knäppa på någon serie och krypa ner i onepiecen med någon filt, fryser som fan :c
 
(dock inte bild från idag utan förra torsdagen tror jag) XD
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0