sjuk :c

Hela dagen har jag gått och frysit, en jätte värk i hela kroppen, spec huvudet och halsen och ryggen :c
Well...när jag kom hem testade jag mäta feber nåja..38,0 :0
Sen steg det upp till 38,9 och nu börjar det gå ner igen när jag tog febernedsättande.
Måste ändå till skolan senast på onsdag och skriva ett prov, sen åker jag hem igen.
Provet kommer att gå åt helvetet dock, har inte hunnit läsa ännu ordentligt och har absolut inga krafter att ens sitta upp ordentligt... :c 
Så fort febern går ner igen imorgon ska jag ta fram boken och börja läsa...önska mig lycka till! 
SÅÅÅ nu vet ni ifall bloggen står lite stilla imorgon och ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0