The World's Strictest Parents

Har blivit beroende av att kolla på såna avsnitt på utube nu, dom är så intressanta att se! (spec då det är någon snygg som det handlar om) XD
Idag har jag känt mig bättre, men är dock ännu långt ifrån frisk. Mina krafter är helt borta och får ont i huvudet så fort jag stiger upp!
Går till sängs och fryser som satan bäddar in mig med en massa filtar, vaknar upp mitt i natten av jag är genomsvettig och drunknar typ i mitt egna svett... usch XD
jaja nog om det!
 
Alltså bara för att jag har varit instängd i mitt rum nu i några dagar mår man verkligen som sämst!
Jag måste få komma ut och träffa andra än min familj om man har bara varit hemma och inte ens kunnat gå ut och gå elr nåt! Man är verkligen beroende av andra personer det märks!
Ens huvud flöder över med negativa tankar som jag jobbar på att få bort!
Mitt huvud nu just består nästan bara av negativa saker! Hatar den känslan.
Negativa tankar borde verkligen inte alls få finnas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0