trött!

kom ganska just hem från kursen, och är så jäkla trött tänker fara å sova tidigt!
Bloggingen blir lite sådär har så jäkla fullt upp på kvällarna, timmarna bara flyr iväg och så mittiallt är kl 22:00 helt plötsligt!! :0
Imorgon fyller nanna, och imorgon blir det äntligen piercing time och så ska vi ju familjen fa ut och äta pizza, bild kommer imorgon på resultatet! :D
 
Ikväll gjorde jag seriöst mitt livs störtsta ninja move btw!!!!!
Jag stod på stolen och skulle byta batterier till min klocka, jag hade ena foten på sängkanten och filten var ovanpå som jag stod på, och andra foten på stolen, jag halkade för filten var så hal, och i samma stund vinkade stolen på andra hållet, var helt säker på att jag skulle dö, gå ner i spagat och bryta alla revben allt gick i sloooowmoootiooon och jag lyckades falla så jag vände mig om så jag rullade på ryggen ner en bakåt kullerbutta XD
Ni fattar säker inte hur jag menade men jag lyckades landa på värsta kung-fu sätt elr nåt hahaha :D Seriöst, jag hade änglavakt eller nåt xDD
Kommer dock att få ett stooort blåmärke på mitt ben... :c Men still, det var AWESOME!!!!!!
Vid såna tillfällen önskar man att man hade en kamera som hade filmat det! XD
 
 
 
bjuder på denna härliga bild på mig och nanna från somras, utan smink, natural hair <3 XDD 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0