typical me

att gå och bli förkyld och så fyller man år imorgon och alla andra 3 dagar av denna vecka (höstlov) har man fullt upp och då måste man vara frisk! well, jag kommer till skolan om jag så må ha feber eller icke, får väl knarka värktabletter istället och knarka nässspay och halstabletter xD 
Har fullt upp varje dag till lördag denna vecka förutom imorgon och imorgon tänker jag ta hand om mig själv och dricka en massa te (även fast jag hatar det men vad gör man inte för att bli frisk)
mygod har nog aldrig haft såhär fullt upp på länge, och så går man och blir sjuk... GREAT!
well well, ikväll ska jag gå och sova tidigt!
natti i förväg!
OMFG IMORGON ÄR MAN ÄNTLIGEN 16!!!!!!!!!!! :'DDD
 
 
yes, nu är det verkligen höst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0