häjsan

Kom hem för en stund sedan, var till stan en sväng med jossa efter alla saker som blev glömda i fredags och få for vi och åt till Arnols,det var eeeevigheter sen jag var dit sist! Lite beslutångest fick man ju när man skulle välja mellan alla godsaker :0 xD
Alltså nu är jag faktiskt PANK!
Så fick jag reda på att jag blev anmäld idag till en ''Rita Manga kurs'' med jossa :D
Ska bli kul! Det är varje tisdag!
Idag for nanna på resa i 2½ veckor, kommer sakna henne grymt! :(
aja vettja man överlever xD
På tal om inget, fyfan va kalt det har varit idag! 
Imorgon tänker jag ta vantar! (intressant information yes)
Jag fattar inte hur vissa kan gå omkring i kortärmadtröja ännu eller i bara någon tunn tröja, jag skulle frysa ihäl helt klart!
 
vi som älskar slitna strumpbyxor :') 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0