hoome

Kom ganska just hem från ''Teckna Manga'' kursen som jag hade idag efter skolan, det var faktiskt kul att få lära sig grunderna att rita manga, men behöver heeeelt klart en massa övningar förren jag lägger ut teckningar på bloggen t.ex xD
Idag for vi även till grillen och åt, haha göööd va skräpmat det har råkat bli nu på sistone! xD 
Alltså fyy va kallt det har varit idag! Imorse var det bara 1+ grad!!! 0_0
Och imorgon har vi gymnasik första timmen UTE, fyfan jag kommer frysa ihäl! 
 
 
En positiv sak idag var iaf att de hade lagt en ny maskin som typ gör varm chocklad, kaffe, expresso och en massa sånt där utanför var jag har kursen, kommer bli maskinens stamkund i vinter xD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0