jätte knas!

Igår åkte jag hem med mamma för vi skulle handla inför helgen samt köpa ett par nya jeans, och jag hittade precis såna jag som ville ha!
Då vi stod vid kön började folk skrika, jag fattade inte varför... tills jag vände mig om och såg ett MÖSS SPRINGA RUNT I GALLERIAN DÄR BLAND HYLLORNA OCH SEDAN MELLAN MINA FÖTTER!!! 0___0
fyfaaaan det var så jäkla äckligt!
Sen gick man o var skit rädd att mösset skulle komma fram igen... :/
Men usch, fick världens hjärtattack typ.
 
Imorse då jag vaknade och skulle gå ner o äta frukost, va det ett lapp på köksbordet att resten av familjen var ute i skogen och plockade lingon 0_0
Och dammsugarsladden låg mitt i köket, fläckten ovanför ugnen var borta, hammare, spirkar, skruvar låg över hela köksbordet, flera hyllor var bortskruvade man bara daaafuq has happend :O
Mycket missar man då man sover! x'D
 
Och ikväll åker vi iväg och är hundvakt till mina kusineras hund.. den heter Husky och är en Siberian Husky hah! xD
Vet ej om jag tar med datorn, får se!
Vi kommer sova över där en natt så ifall bloggen står lite tom så vet ni varför :D
nu avrundar jag detta inlägg...känns som att det blev en aning långt... bye :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0