kall dag

Helt vanlig skoldag men helt vanliga tråkiga timmar, kändes ovanligt att åka bussen hem för jag har inte gjort det på ett tag nu. 
Sen dess jag har kommit hem från skolan har jag typ bara suttit och kollat på Hannah Montana lol, men man får sig ett skratt nu som då iaf xD
Pelle min katt har btw varit helt konstig på sistone, han har ett 2 cm brett sår på pannan (vettefan vad han har gjort) som är jätte uppsvält och bara sover, han har sovit nu i 2 dygn, bara gått upp och druckit lite vatten några gånger :0
Ibland önskar man att katter kunde prata så man visste var de har sjukt och vad som har hänt! 
jaja nog om katter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0