kurser

åkte hem med mamma idag för vi skulle köra på hemvägen till mommo och prova en mössa som hon har stickat åt mig, men den var för stor så vi skulle ''svänga in'' imorgon igen XD
yeeey imorgon har jag manga kursen igen :'D
the typical me.. har gått och tjatat typ sen vi började skolan igen att få fort det kommer frost på marken ska jag börja använda mössa, idag var det frost, använde jag mössa? --->nej...
men vill ha någon ny att använda och får ju det först imorgon haha xD 
på tal om inget, idag var jag så jäkla trött så jag körde på mjukisbyxor till skolan hah!
Men inte så konstigt att jag var trött, kl 01.16 igår var jag ännu uppe och lyssnade på musik och blev helt beroende av 5 finger death punch! 
Och så klart började jag se en massa acoustic live uppträdanden av en massa band och blev helt till mig och blev ännu piggare, altlså jag är så helt klart en kvälls/natt människa! 
 
 
jag borde allvarligt talat starta en ''posa med ike'' kurs elr nåt X'DD 
har inte haft håret i flätor idag om ni undrar, fick bara lust att laga det när jag kom hem XD 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

söt bild :D

Svar: haha man tackar :DD
Marike Sipponen

2013-10-01 @ 15:00:51
URL: http://belindaz.blogg.se/
Postat av: Hamdi '

Vilken söt panda i headern!

Svar: hihi I know :D älskar pandor ^-^
Marike Sipponen

2013-10-01 @ 20:47:58
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0