omg

Förra inlägget om musikvideon, så såg just filmen som musikvideon var filmad från, och jag har aldrig gråtit så mycket sen dess jag såg Titanic kan jag säga! Första filmen jag ser där det faktiskt handlar om en med alternativ stil eller ''emo'' som vissa kallar det. 
Rekomenderas så starkt, tyvärr så finns den inte att ladda ner, den finns bara på youtube med engelsk text eftersom den är polsk tror jag :0
Den heter Sala Samobójców eller Suicide Room på engelska. 
 
Filmen handlade om en kille som var gay, och alla var emot det och mobbade honom för det. På en fest blir han utmanad att kyssa en annan kille, killen leker helt totalt med hans känslor och han börjar chatta med en ''suicidal girl'' via ett spel. Han slutar gå i skolan, och foräldrarna börjar oroa sig för att nåt har hänt.
Efter mycket drama slutar det med att han till sist tar sitt liv.
 
 
File:Suicide room, official poster.jpg
 
omg :') <3<3<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0